poniedziałek, 14 września 2009

Raperzy bombardują!!

Co się dzieje w rapie to szok. Nie będę tu się rozpisywał kto i co wydał, bo to pewnie wiadomo z innych blogów, serwisów itp. W moje ręce wpadły dwa albumy z minionego okresu. Te-Tris ze swoim "Dwuznacznie" oraz nowa produkcja Tedzika "Note2". Jest mi zarazem okropnie głupio, że nie wrzucałem tu zapowiedzi tych dwóch albumów.
Do pierwszego podchodziłem sceptycznie, zachowawczo wręcz. Tet nagrał świetne "Naturalnie" i troche bałem się jego debiutu, bo przecież pare lat minęło w ciszy.
Na wieść o drugim, dałem sobie spokój. Po megasłabej "Ścieżce dzwiękowej" obawiałem się, że Tede całą inwencje włożył w dobry Warszafski Deszcz i solowy album może być lekkim niewypałem. Zwłaszcza jak przeczytałem o tempie w jakim Tede zapisał swój Note2. Biję się w piersi. Oj biję.
Zarówno "Dwuznacznie" i "Note2" mnie zaskoczyły. Już niebawem na Dobrej Ofercie recenzja "Note2'u".
Dobija mnie niezwykle ten wszechobecny i jakże modny w dzisiejszych czasach brak czasu. Na przeciw wyszło mi przeziębienie, że moge wrzucić na słuchawki powyższe albumy i podzielić się refleksjami. Comin' soon.


Brak komentarzy: