wtorek, 20 października 2009

Numer na wieczór #9



Thaitanium?! WTF jest Thaitanium?! Nie ważne, ale numer przedni, zwłaszcza, że gościnnie taka tuza jak Blahzay Blahzay. Takim bitem, z takim klimatem pewnie nie pogardziłby sam DGE.



Gdzieś mi umknął ten numer Trzeciego Wymiaru. Szczerze mówiąc jakoś odpuściłem sobie ich twórczość, ale tym numerem, który podesłał mi znajomy, zwracam szacunek. Wielkie wyrazy szacunku dla Nullo za refren i walory wokalne. Bezapelacyjnie numer na wieczór.

OFFTOPIC
Dzisiaj premiera klipu Fu do kawałka pt. "Ekskluzywny nokaut" z gościnnym udziałem całego WWO (Sokół i Jędker aka Monopol). Hmm... chciałem sobie trochę pohejtować. Tak naprawdę. Ciesze się, że przypadkiem nie dostałem "Retrospekcji" od kogoś w prezencie, musiałbym świecić oczami i dziękować. Co ma do cholery znaczyć ekskluzywny nokaut? Jedyna konstruktywna zwrotka to oczywiście rap Sokoła. Sorry, ale moim zdaniem wersy "kurwa ale ty jesteś brzydki, japa chamie, wal się na cycki" mogą się nadawać raczej na płyty pierwszoroczniaków... z gimnazjum. Zwrotka Jędkera? Eee... a gdzie tu jego zwrotka? Te zmodulowane wstawki to zwrotka? Ehh..
W sumie więcej chciałem napisać o klipach robionych przez 2M. Chyba jakiś czas temu skończyły im się patenty na robienie klipów, których robią w miarę dużo. Ten efekt i "rybie oko" już się przejadły, naprawdę. Od dłuższego czasu nie wyprodukowali żadnego godnego uwagi klipu - chyba, że się mylę to proszę o poprawkę.
Chciałoby się powiedzieć: jaki rap, taki klip. Nie wrzucam, bo to nie będzie Dobra Oferta.

Brak komentarzy: