wtorek, 7 lipca 2009

VohnBeatz - przyszłość rapu



Dawno nie zaglądałem na stronę jednego z moich ulubionych raperów zza oceanu - Supastition AKA Kam Moye. Znalazłem filmik, co prawda z 17 maja, ale znalazłem. Ten młody człowiek to VohnBeatz, czyli syn jednego z lepszych producentów S1 - Symbolyc One. Zajrzałem odrazu na jego myspace i odrazu byłem w szoku. Sam Hi-Tek "rozwija przed nim czerwony dywan."
Sprawdzie skillsy tego małolata. Szok.

Jeśli chodzi o sprawy bieżące - Dobrą Ofertę spropsował Kodjo, szef WOLUMINU. To dobrze czytać, że przedstawiłem komuś Ofertę.. Dobrą Ofertę (patrzcie 1 wpis, odnośnie linkowania czytanych blogów). Zachęcam do regularnego czytania WOLUMINU. 5tka

1 komentarz:

Miszczyk pisze...

Vohn Beatz ma dobry warsztat w domu i nauczyciela, coś może z niego będzie.

Sprawedź sobie młodego mixtape "A Child's Painting Music":

http://www.zshare.net/download/56415580426a56f9
Kilku ciekawych gości można na nim usłyszeć. Polecam.

PS. kolejny ciekawy blog, który dodaję do zakładek :)