niedziela, 5 lipca 2009

Introducin'

Cześć (czy mało fajnie?),
Wydaje mi się, że obowiązkowym jest napisać pierwszego posta w formie "zapowiedzi" tego co będzie się tu działo w przyszłości. Jeśli czytasz go dzisiaj, oznacza to, że jesteś jednym z pierwszych gości odwiedzających tego bloga. Miło poznać.

Krótko o Dobrej Ofercie. Sam odwiedzam regularnie blogi tego pokroju - jest ich parę. Nie będę ich póki co reklamował, bo zapewne kiedyś dojdzie do wymiany linków. Nie da się ukryć, że czerpie z nich sporą dawkę inspiracji, poznaje nowe albumy, wydarzenia na scenie itp. itd. Wszystko fajnie, ale na każdym z nich czegoś mi brakuje, zdarza się też tak, że nie do końca podzielam zdanie autora.
Wychodząc temu na przeciw postanowiłem sam stać się autorem podobnej inicjatywy. Nosiłem się z tym jakiś czas, aczkolwiek brakowało mi czasu (praca, ostatnio sesja) i szczerze mówiąc pomysłu.
Dzisiaj w takie piękne, słoneczne niedzielne południe znalazłem nazwę dla bloga. Znalazłem
?! Otóż właśnie znalazłem podczas robienia porządków w moich zasobach muzycznych. Byłem akurat w sektorze kaset i przez ręce przeleciała mi druga kaseta (wielu pewnie już nie pamięta co to jest) wilanowskiego składu OMP "Dobra oferta" (2000). Tak więc nazwa bloga jest takim trochę tribiutem w stronę OMP gdyż od ich pierwszego albumu "Wilanów.. Zobacz różnicę" (1998) rozpocząłem swoją przygodę z rapem.
Dalej. Odpaliłem Photoshopa, pomotałem jakiś schludny design (straszny ze mnie estetyk, nie biorę się nigdy za coś co nie wygląda) i tak w sieci powstał blog Dobra Oferta.



Dobra koniec pierdolenia (tak, tak będę przeklinał na łamach bloga, ze względu na to, że w rzeczywistości klnę jak szewc, tudzież kultywuję archaizmy). Dobra Oferta będzie prezentować nowinki, retrospekcje, nowe i stare klipy, moje felietony egzystencjalno-filozoficzne i co tylko jeszcze mi się zachcę.

Big UP!

Brak komentarzy: